Thursday, February 5, 2009

Senyum2 Selalu...

Alhamdulillah akhirnya siap jgk bhan pertama utk di post hee. Hari tu test ja dulu. Eh bising pulak si kaka ni suruh den pulang syoh2.

First of all, tujuan blog ni dibangunkan adalah untuk kita bersama2 mengeratkan lagi perhubungan, berkongsi pengetahuan / pengalaman, menmbahkan keriangan dan mewarnakan kehidupan dengan warna2 keceriaan. Janganlah pulak tujuan baik ini dicemari dengan 'perkara2' yg x sepatutnya & mnyebabkan ia digunakan untuk mewujudkan suasana tidak harmoni di IPGM Keningau yang indah nian ini.

Rasanya belum tlambat lagi nk ucapkan Welcome to First Degree, Ahlan wa Sahlan & Tahniah kpd student2 PISMP Sem. 1 (yg 4 kelas tu). Teruskan perjuangan menjiwai profesion mulia ni. Jgn main2 lg nooo he3.

Kpd final year student, PISMK OUM, ni tahun last kita. Buktikan we are the first & ever!!! Banyak lagi ilmu yg x lengkap lagi di paru2 & dada ini hee. Kena banyak la pi korek2 ilmu kat mana2 tempat yang ada di dunia ni. Kak Jah di library menghulurkan tangan terbuka untuk membantu anda hee.

Sekian dahulu untuk pagi ini. Hadapi dengan Senyuman - Dewa.

Mutiara kata untuk hari ini : Tiada manusia yang bergembira sepanjang masa tetapi ianya bukanlah suatu alasan untuk hidup sengsara.

4 comments:

_Vu-JiE_ said...

ok baru lh blh comment blog ko ni.. hehe..

hoyyeehh~!!
slmt menjadi blogger baru.. hik3..

oit2..
btulkan link aku tu..
its tulangikankewl.blogspot.com lah..

w/out www.. n wrong spelling tu ikan.. haha..

fiqah idris said...

smuga berjaya selalu~

*dr nurafiqah yg baik hati~

Irene O. L. Chong said...

Eheeem... eheemm...
testing-testing...
tumpang lalu...
hehhee... ^_^

Anonymous said...

Din Beramboi.. Tahniah Abang Long & KaK Long ucapkan.. Syabas, rajin-rajin membaca.. moga anta Dapat peTunjuk & Hidayah.. Pilihlah perjuangan Yg DireDhoi Allah.. HidupKu Mati KU semata kerana ALLah JUa..